loading...
بیسکویت دات کام
جای تبلیغات شما!!!
پیکو پم

دوستان همان طور که میدانید وبسایت یعنی بیسکویت.کام ما کمپین سرگرمی و تفریحی " پیکو پم" را راه اندازی کرده است. شما بینندگان عزیز میتوانید در این قسمت به عنوان نویسنده با ما همکار باشید و مطالب خنده دار و جالب بنویسید. برای ثبت نام در این کمپین در این جا عضو شوید و برای ما مطالب خنده دار و جالب تایپ کنید تا ما نام شما را در قسمت کمپین پیکو پم درج کنیم. برای عضو شدن در این کمپین فقط بر روی این آیکون کلیک کنید!!



بیسکویت و قابلیت ها

1. همانطور که میدانید املای صحیح واژه  بیسکویت  -biscuit- است ولی ما برای آن که بنیاد این سایت  کمدی است ما واژه آن را نیز طنز آمیز و غلط  مینویسیم  تا موجب خنده گردد.!!!! 

 

  

 

 به فروشگاه ما سر بزنید....!! www.b-bazar.tk 

 

 

 

 

admin-biskoit بازدید : 98 شنبه 01 مهر 1391 نظرات (0)

معلمی از دانش‌آموزان خواست تا عجایب هفتگانه جهان را فهرست‌وار بنویسند. دانش‌آموزان شروع به نوشتن کردند. معلم نوشته‌های آنها را جمع‌آوری کرد. با اینکه همه جواب‌ها یکی نبودند اما بیشتر دانش‌آموزان به موارد زیر اشاره کرده بودند: اهرام مصر، تاج محل، کانال پاناما، دیوار بزرگ چین و…

داستانک - بیسکویت دات کام

در میان نوشته‌ها کاغذ سفیدی نیز به چشم می‌خورد. معلم پرسید: این کاغذ سفید مال چه کسی است؟ یکی از دانش‌آموزان دست خود را بالا برد. معلم پرسید: دخترم چرا چیزی ننوشتی؟ دخترک جواب داد: عجایب موجود در جهان خیلی زیاد هستند و من نمی‌توانم تصمیم بگیرم کدام را بنویسم. معلم گفت: بسیار خب، هرچه در ذهنت است را به من بگو، شاید بتوانم کمکت کنم. در این هنگام دخترک مکثی کرد و گفت: به نظر من عجایب هفتگانه جهان عبارتند از: لمس کردن، چشیدن، دیدن، شنیدن، احساس کردن، خندیدن و عشق ورزیدن. پس از شنیدن سخنان دخترک، کلاس در سکوتی محض فرو رفت. آری؛ عجایب واقعی همین نعمت‌هایی هستند که ما آنها را ساده و معمولی می‌انگاریم.

admin-biskoit بازدید : 113 جمعه 17 شهریور 1391 نظرات (0)

تنها بازمانده یک کشتی شکسته به جزیره کوچک خالی از سکنه افتاد. او با دلی لرزان دعا کرد که خدا نجاتش دهد و اگر چه روزها افق را به دنبال یاری رسانی از نظر می گذارند، اما کسی نمی آمد…

سرانجام خسته و از پا افتاده موفق شد از تخته پاره ها کلبه ای بسازد تا خود را از عوامل زیان بار محافظت کند و داراییهای اندکش را در آن نگه دارد.

اما روزی که برای جستجوی غذا بیرون رفته بود، به هنگام برگشتن دید که کلبه اش در حال سوختن است و دودی از آن به آسمان می رود. متاسفانه بدترین اتفاق ممکن افتاده و همه جیز از دست رفته بود.

از شدت خشم و اندوه درجا خشک اش زد فریاد زد: خدایا چطور راضی شدی با من چنین کاری کنی؟”

صبح روز بعد با صدای بوق کشتی ای که به ساحل نزدیک می شد از خواب پرید. کشتی ای آمده بود تا نجاتش دهد. مرد خسته، از نجات دهندگانش پرسید: شما از کجا فهمیدید که من اینجا هستم؟ آنها جواب دادند: ما متوجه علائمی که با دود می دادی شدیم.

وقتی که اوضاع خراب می شود، ناامید شدن آسان است. ولی ما نباید دلمان را ببازیم چون حتی در میان درد و رنج دست خدا در کار زندگی مان است.

پس به یاد داشته باش، در زندگی اگر کلبه ات سوخت و خاکستر شد، ممکن است دودهای برخاسته از آن علائمی باشد که عظمت و بزرگی خداوند را به کمک می خواند.

جای تبلیغات شما!!!

عینک فوق العاده جدید با طراحی مدرن ، طراحی فوق العاده برای سال 2012 .جذابیت و زیبایی حق شماست .همان را انتخاب کنید که شایسته شماست

روش خرید : 1 - سفارش کالا 2 - تحویل کالا درب منزل 3 - پرداخت هزینه

 
 
 
درباره ما
Profile Pic
به نام یکتای جان آفرین.. سلام. به قول دوست عزیزی خندیدن هنریست و خنداندن هنری والاتر . پس در زندگی سعی کنید یا بخندید یا خنداندن را رواج دهید... و ما نیز گروه دوم را انتخاب کردیم.... خنداندن دیگران و سعی کردیم با این روش سختی های زندگی را از دور کنیم یا حداقل وقتی به ما سر میزنید یک لبخندی در صورت شما برق بزند...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وقتی که وارد بیسکویت دات کام میشوید ....
    عضویت بیسکویتی

    برای شرکت در فعالیت های گروهی , شرکت در مسابقات , ارسال مطالب , نویسنده شدن , رقابت های گروهی, حتما حتما ثبت نام کنید

     

    جای تبلیغ شما!!!
    حمایت از كودكان مبتلا به سرطان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 692
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 208
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 73
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 226
  • بازدید ماه : 540
  • بازدید سال : 4,835
  • بازدید کلی : 139,310