loading...
بیسکویت دات کام
جای تبلیغات شما!!!
پیکو پم

دوستان همان طور که میدانید وبسایت یعنی بیسکویت.کام ما کمپین سرگرمی و تفریحی " پیکو پم" را راه اندازی کرده است. شما بینندگان عزیز میتوانید در این قسمت به عنوان نویسنده با ما همکار باشید و مطالب خنده دار و جالب بنویسید. برای ثبت نام در این کمپین در این جا عضو شوید و برای ما مطالب خنده دار و جالب تایپ کنید تا ما نام شما را در قسمت کمپین پیکو پم درج کنیم. برای عضو شدن در این کمپین فقط بر روی این آیکون کلیک کنید!!



بیسکویت و قابلیت ها

1. همانطور که میدانید املای صحیح واژه  بیسکویت  -biscuit- است ولی ما برای آن که بنیاد این سایت  کمدی است ما واژه آن را نیز طنز آمیز و غلط  مینویسیم  تا موجب خنده گردد.!!!! 

 

  

 

 به فروشگاه ما سر بزنید....!! www.b-bazar.tk 

 

 

 

 

admin-biskoit بازدید : 128 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (3)

!بزن قدش

برای حمایت از بیسکویت دات کام کد  بنر زیر را در وبلاگ یا وبسایت خود قرار دهید!!!بیسکویت دات کام

http://biskoit.com/"> border=0 hspace=0 alt="بیسکویت دات کام"
align=baseline src="
http://uploadtak.com/images/b7633_Untitled1.gif">>

 

 برای ورود به بازار و فروشگاه بیسکویت بر این ایکون کلیک کنید...

 

admin-biskoit بازدید : 106 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (4)

اخبار بیسکویت دات کام

۱.بازگشت نویسنده قدیم بیسکویت. کلیک کنید!!!

۲. دومین آپدیت بیسکویت و ورژن جدید . کلیک کنید!!!

۳.ساخت فروشگاه بیسکویت برای خرید بیسکویتی: www.b-bazar.tk    اینجا کلیک کنید!!

۴. بیسکویت نویسنده فعال می پذیرد . شما نویسنده بیسکویت باشید در کنار ما. اگر مایلید اینجا کلیک کنید!!

 

 

(همانطور که میدانید املای صحیح واژه بیسکویت -biscuit- است ولی ما برای آن که بنیاد این سایت کمدی است ما واژه آن را نیز طنز آمیز و غلط مینویسیم تا موجب خنده گردد.!!!! )

admin-biskoit بازدید : 122 جمعه 03 شهریور 1391 نظرات (2)

 بنر جدید بیسکویت...

بیسکویت دات کام

دوستان همان طور که میدانید وبسایت یعنی بیسکویت.کام ما کمپین سرگرمی و تفریحی " پیکو پم" را راه اندازی کرده است. شما بینندگان عزیز میتوانید در این قسمت به عنوان نویسنده با ما همکار باشید و مطالب خنده دار و جالب بنویسید. برای ثبت نام در این کمپین در این جا عضو شوید و برای ما مطالب خنده دار و جالب تایپ کنید تا ما نام شما را در قسمت کمپین پیکو پم درج کنیم. برای عضو شدن در این کمپین فقط بر روی این آیکون کلیک کنید!!


admin-biskoit بازدید : 47 چهارشنبه 17 آبان 1391 نظرات (1)

نهنگی که تا کنون تقریبا از چشم علم دور مانده بود برای نخستین بار مشاهده شد.

به گزارش بیسکویتبه نقل از خبرگزاری مهر، جسد این نهنگ ها که مادر و فرزند نر او هستند، در سواحل نیوزیلند یافت شد.

محققان دانشگاه اوکلند می گویند این نهنگ های دندان دار و منقار دار موسوم به Mesoplodon traversiiگونه ای هستند که پیش از این فقط از روی چند استخوان شناسایی شده بودند.

راشل کانستنتین پژوهشگران دانشگاه اوکلند گفت: این نخستین بار است که این گونه نهنگ که بیش از پنج متر طول دارد به طور کامل مشاهده می شود و خیلی خوش شانس بودیم که دو نمونه از آن ها را یافته ایم.

وی افزود: تا کنون تمام آنچه که درباره این گونه نهنگ می دانستیم از بخشی از اسکلت جمجمه او بود که در نیوزلیند و شیلی طی یک دوره ۱۴۰ ساله یافته شده بود.

نهنگ ناشناخته

کشف این نهنگ امروز از آن جهت بسیار چشمگیر و قابل توجه است که انسان تا کنون تقریبا از این پستاندار عظیم الجثه دریایی هیچ نمی دانست.

این پژوهشگران ابتدا فکر کردند این نهنگ ها عادی هستند اما بررسی های DNAحاکی از ناشناخته بودن آنها بود.

محققان با مطرح کردن اینکه نمی دانند چرا این گونه دریایی این قدر گریزان بوده است، یک پاسخ احتمالی برای آن دارند و می گویند شاید این نهنگ منقار دار فقط گونه های نهنگی بوده اند که دور از ساحل و در اعماق اقیانوس می زیسته و همان جا نیز می مرده اند و تعداد بسیار اندکی از آنها به ساحل رسیده اند.

admin-biskoit بازدید : 70 سه شنبه 16 آبان 1391 نظرات (0)

خورشید بر فراز اقیانوس هند با این رنگ درخشان در عکس گرفته شده بوسیله ایستگاه فضایی بین‌المللی در حال غروب است.

تروپوسفر، بخشی از اتمسفر یا جو که از سطح زمین تا فاصله ۶ تا ۲۰ کیلومتری کشیده می‌شود، در این عکس به رنگ نارنجی درخشان دیده می‌‌شود، که ابرها آن را راه راه کرده‌اند.

بالای تروپوسفر، استراتوسفر به رنگ سفید مایل به صورتی دیده می شود، سپس اتمسفر به رنگ آبی در می‌آید و در سیاهی فضا محو می‌شود.

با توجه به اینکه ایستگاه فضایی بین‌المللی با سرعت بیش از ۲۸۰۰۰ کیلومتر در ساعت به دور زمین می‌چرخد، غروب‌های مشاهده شده از درون آن بیش از چند ثانیه به طول نمی‌انجامد- اما فضانوردان می‌توانند ۱۶ غروب را در یک روز ببینند.

admin-biskoit بازدید : 83 سه شنبه 16 آبان 1391 نظرات (0)

شاید شما هم تا به حال این جمله را شنیده باشید که آدم‌ها فقط از ۱۰ درصد مغزشان استفاده می‌کنند. خیلی‌ها از این جمله برای نشان دادن بزرگی و توانمندی‌های مغز انسان استفاده می‌کنند و با تاکید هم می‌گویند که هر‌قدر هم که از مغزت استفاده کنی، باز ۹۰ درصد آن بدون استفاده می‌ماند. اما چه‌قدر این ادعا درست است؟

به گزارش لایفز لیتل میستریز، ریشه این شایعه مشخص نیست و کسی نمی‌داند که از کجا آمده است. اما نتیجه تحقیقات روشن است: تصاویری که از مغز گرفته شده، به وضوح نشان می‌دهد که ما از اکثریت مغز خود استفاده می‌کنیم. البته همان‌طور که انسان به طور همزمان از همه ماهیچه‌های بدنش استفاده نمی‌کند، در هر لحظه تمامی بخش‌های مغز با هم مشغول فعالیت نیستند.
از سوی دیگر، از دیدگاه فرگشتی هم که به این ادعا نگاه کنیم، به نظر بی‌معنا می‌رسد، در مورد سایر اندام‌های بدن،‌ مثل قلب، ریه‌ها یا کبد، انسان تنها از ۱۰ درصد آن‌ها استفاده نمی‌کند،‌ پس چرا باید در مورد مغز جریان متفاوت باشد و فقط از ۱۰ درصد از مغزش استفاده کند؟ شاید کسانی که با این که خوب می‌دانند حرف چه کسی قابل اعتماد‌تر است، ‌اما باز چنین شایعه‌هایی را دنبال می‌کنند و تکرار می‌کنند، خودشان فقط از ۱۰ درصد از مغزشان استفاده می‌کنند!

admin-biskoit بازدید : 113 سه شنبه 16 آبان 1391 نظرات (0)

جدلیکا” اولین جراحی زیبایی خود را در سن ۲۲ سالگی و با عمل بینی خود آغاز کرده است.

این جوان ۳۲ ساله معتقد است که عمل زیبایی اعضای بدن کاری بمراتب بهتر از رفتن به باشگاههای بدنسازی و تقویت عضله ها است!

هزینه جراحی های جدلیکا بالغ بر ۱۰۰ هزار دلار بوده و تاکنون برروی شکم، دست ها، پاها ،سینه، شانه، بینی، گونه، زیرچشم، چانه و لب های این فرد عمل زیبایی صورت گرفته است.

admin-biskoit بازدید : 101 سه شنبه 16 آبان 1391 نظرات (0)

خبرآنلاین: در حالیکه هنوز صفحه رسمی مسی در فیس بوک عکسی از فرزندش دیده نمی شود ، عکسهای تیاگو در برخی از سایتهای اینترنتی منتشر شده که یکی از آنها با پیراهن اهدایی بارسا از سوی روزنامه ال موندو دپورتیو است.

تیاگو مسی

جای تبلیغات شما!!!

عینک فوق العاده جدید با طراحی مدرن ، طراحی فوق العاده برای سال 2012 .جذابیت و زیبایی حق شماست .همان را انتخاب کنید که شایسته شماست

روش خرید : 1 - سفارش کالا 2 - تحویل کالا درب منزل 3 - پرداخت هزینه

 
 
 

تعداد صفحات : 69

درباره ما
Profile Pic
به نام یکتای جان آفرین.. سلام. به قول دوست عزیزی خندیدن هنریست و خنداندن هنری والاتر . پس در زندگی سعی کنید یا بخندید یا خنداندن را رواج دهید... و ما نیز گروه دوم را انتخاب کردیم.... خنداندن دیگران و سعی کردیم با این روش سختی های زندگی را از دور کنیم یا حداقل وقتی به ما سر میزنید یک لبخندی در صورت شما برق بزند...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وقتی که وارد بیسکویت دات کام میشوید ....
    عضویت بیسکویتی

    برای شرکت در فعالیت های گروهی , شرکت در مسابقات , ارسال مطالب , نویسنده شدن , رقابت های گروهی, حتما حتما ثبت نام کنید

     

    جای تبلیغ شما!!!
    حمایت از كودكان مبتلا به سرطان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 692
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 208
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 126
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 279
  • بازدید ماه : 593
  • بازدید سال : 4,888
  • بازدید کلی : 139,363