loading...
بیسکویت دات کام
جای تبلیغات شما!!!
پیکو پم

دوستان همان طور که میدانید وبسایت یعنی بیسکویت.کام ما کمپین سرگرمی و تفریحی " پیکو پم" را راه اندازی کرده است. شما بینندگان عزیز میتوانید در این قسمت به عنوان نویسنده با ما همکار باشید و مطالب خنده دار و جالب بنویسید. برای ثبت نام در این کمپین در این جا عضو شوید و برای ما مطالب خنده دار و جالب تایپ کنید تا ما نام شما را در قسمت کمپین پیکو پم درج کنیم. برای عضو شدن در این کمپین فقط بر روی این آیکون کلیک کنید!!



بیسکویت و قابلیت ها

1. همانطور که میدانید املای صحیح واژه  بیسکویت  -biscuit- است ولی ما برای آن که بنیاد این سایت  کمدی است ما واژه آن را نیز طنز آمیز و غلط  مینویسیم  تا موجب خنده گردد.!!!! 

 

  

 

 به فروشگاه ما سر بزنید....!! www.b-bazar.tk 

 

 

 

 

admin-biskoit بازدید : 309 سه شنبه 11 مهر 1391 نظرات (0)

با شروع فصل زیبا پاییز ، مجموعه ایی از جملات و اس ام اس های زیبای پاییزی تقدیم به شما

 

مشاهده در دنباله مطلب فقط برای اعضا!!!

admin-biskoit بازدید : 163 دوشنبه 03 مهر 1391 نظرات (0)

نان حلال خیلی خیلی خوب است. من نان حلال را خیلی دوست دارم. ما باید همیشه دنبال نان حلال باشیم. مثل آقا تقی. آقاتقی یک ماست‌بندی دارد. او همیشه پولِ آبِ مغازه را سر وقت می‌دهد تا آبی که در شیرها می‌ریزد و ماست می‌بندد حلال باشد. آقا تقی می‌گوید: آدم باید یک لقمه نان حلال به زن و بچه‌اش بدهد تا فردا که سرش را گذاشت روی زمین و عمرش تمام شد، پشت سرش بد و بیراه نباشد.

دایی من کارمند یک شرکت است. او می‌گوید: تا مطمئن نشوم که ارباب رجوع از ته دل راضی شده، از او رشوه نمی‌گیرم. آدم باید دنبال نان حلال باشد. دایی‌ام می‌گوید: من ارباب رجوع را مجبور می‌کنم قسم بخورد که راضی است و بعد رشوه می‌گیرم!

عموی من یک غذاخوری دارد. عمو همیشه حواسش است که غذای خوبی به مردم بدهد. او می‌گوید: در غذاخوری ما از گوشت حیوانات پیر استفاده نمی‌شود و هر چه ذبح می‌کنیم کره الاغ است که گوشتش تُرد و تازه است و کبابش خوب در می‌آید. او حتماً چک می‌کند که کره الاغ‌ها سالم باشند وگرنه آن‌ها را ذبح نمی‌کند. عمویم می‌گوید: ارزش یک لقمه نان حلال از همه‌ی پول‌های دنیا بیشتر است!! آدم باید حلال و حروم نکند. عمو می‌گوید: تا پول آدم حلال نباشد، برکت نمی‌کند. پول حرام بی‌برکت است.

من فکر می‌کنم پدر من پولش حرام است؛ چون هیچ‌وقت برکت ندارد و همیشه وسط برج کم می‌آورد. تازه یارانه‌ها را خرج می‌کند و پول آب و برق و گاز را نداریم که بدهیم. ماه قبل گاز ما را قطع کردند چون پولش را نداده بودیم. دیشب می‌خواستم به پدرم بگویم: اگر دنبال یک لقمه نان حلال بودی، پول ما برکت می‌کرد و همیشه پول داشتیم؛ اما جرأت نکردم. ای کاش پدر من هم آدم حلال خوری بود…

admin-biskoit بازدید : 110 یکشنبه 19 شهریور 1391 نظرات (0)
یاد اون روزها بخیر. وقتى من بچه بودم، مادرم یک تومن به من مى داد و مرا به فروشگاه مى فرستاد و من با سه کیلو سیب زمینى، دو بسته نان، سه پاکت شیر، یک کیلو پنیر، یک بسته چاى و دوازده تا تخم مرغ به خانه برمى گشتم. اما الان دیگه از این خبرها نیست... ! همه جا توى فروشگاه ها دوربین گذاشته اند !!!
admin-biskoit بازدید : 123 جمعه 17 شهریور 1391 نظرات (0)
کله ملق چیست؟ فنی است که کودکان برای خود نمایی جلوی میهمانان انجام میدهند و در نهایت منجر به در دادن صدای معده و کتک خوردن آنها توسط والدین می شود!
admin-biskoit بازدید : 128 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

بیسکویت دات کام : جوک

ایول به سند باد

که کل دنیا رو با شلوار کردی دور زد !

جهت خواندن ادامه به دنباله مطلب مراجعه کنید …

جای تبلیغات شما!!!

عینک فوق العاده جدید با طراحی مدرن ، طراحی فوق العاده برای سال 2012 .جذابیت و زیبایی حق شماست .همان را انتخاب کنید که شایسته شماست

روش خرید : 1 - سفارش کالا 2 - تحویل کالا درب منزل 3 - پرداخت هزینه

 
 
 

تعداد صفحات : 6

درباره ما
Profile Pic
به نام یکتای جان آفرین.. سلام. به قول دوست عزیزی خندیدن هنریست و خنداندن هنری والاتر . پس در زندگی سعی کنید یا بخندید یا خنداندن را رواج دهید... و ما نیز گروه دوم را انتخاب کردیم.... خنداندن دیگران و سعی کردیم با این روش سختی های زندگی را از دور کنیم یا حداقل وقتی به ما سر میزنید یک لبخندی در صورت شما برق بزند...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وقتی که وارد بیسکویت دات کام میشوید ....
    عضویت بیسکویتی

    برای شرکت در فعالیت های گروهی , شرکت در مسابقات , ارسال مطالب , نویسنده شدن , رقابت های گروهی, حتما حتما ثبت نام کنید

     

    جای تبلیغ شما!!!
    حمایت از كودكان مبتلا به سرطان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 692
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 208
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 210
  • بازدید ماه : 524
  • بازدید سال : 4,819
  • بازدید کلی : 139,294