loading...
بیسکویت دات کام
جای تبلیغات شما!!!
پیکو پم

دوستان همان طور که میدانید وبسایت یعنی بیسکویت.کام ما کمپین سرگرمی و تفریحی " پیکو پم" را راه اندازی کرده است. شما بینندگان عزیز میتوانید در این قسمت به عنوان نویسنده با ما همکار باشید و مطالب خنده دار و جالب بنویسید. برای ثبت نام در این کمپین در این جا عضو شوید و برای ما مطالب خنده دار و جالب تایپ کنید تا ما نام شما را در قسمت کمپین پیکو پم درج کنیم. برای عضو شدن در این کمپین فقط بر روی این آیکون کلیک کنید!!



بیسکویت و قابلیت ها

1. همانطور که میدانید املای صحیح واژه  بیسکویت  -biscuit- است ولی ما برای آن که بنیاد این سایت  کمدی است ما واژه آن را نیز طنز آمیز و غلط  مینویسیم  تا موجب خنده گردد.!!!! 

 

  

 

 به فروشگاه ما سر بزنید....!! www.b-bazar.tk 

 

 

 

 

admin-biskoit بازدید : 101 شنبه 11 شهریور 1391 نظرات (0)

حتماً شما هم در حین مشاهده بازی فوتبال دیده اید که برخی از بازیکنان مطرح دنیا بر روی لباس زیر خود شعارهایی را نوشته اند که بعد از زدن گل آنرا به نشانه شادی به نمایش میگذارند ؟! با برخی از جالب ترین این شعار ها آشنا شوید …

داوید ویا ستاره بارسلونا پس از مدتها دوری بدلیل مصدومیت با زدن گل شادیش را با عکس خانواده اش در روی پیراهنش نشان داد.


داوید ویا:((بدون شما غیر ممکن!)).

 

و بقیه در دنباله مطلب!!!

admin-biskoit بازدید : 147 پنجشنبه 09 شهریور 1391 نظرات (0)

طبق آخرین آمار، تعداد کاربران شبکه اجتماعی فیس بوک به ۹۵۵ میلیون نفر رسیده است و هیچ بعید نیست که روزی عدد یک میلیارد در برابر تعداد کاربران این شبکه اجتماعی قرار گیرد. (وای کاش بیسکویت هم همین آمار رو داشت)

خیلی ها تصورشان بر این است که فیس بوک تنها جای زیر ۲۰ ساله ها یا حد اکثر افراد بین ۲۰ تا ۳۰ سال است، در حالیکه بیشترین رشد کاربران مربوط به زنان بالای ۵۵ سال بوده است.

با این مقدمه از شما دعوت می کنیم تا با مسن ترین کاربر فیس بوک آشنا شوید، کسی که ۳۰ سالگی را خیلی وقت پیش و زمانی که بسیاری از ما هنوز حتی فکر آمدن به این دنیا را هم نمی کردیم! رد کرده است.

خانم فلورنس دتلور با ۱۰۱ سال سن عنوان مسن ترین کاربر فیس بوک را به خود اختصاص داده است. این پیرزن سرحال همچنین مسن ترین فردی است که از دفتر مرکزی فیس بوک بازدید و با مارک زاکربرگ و شریل سندبرگ دیدار کرده است.

شریل سندبرگ، مدیر ارشد اجرایی فیس بوک با پست عکس بالا روی تایم لاین خود از اینکه خانم دتلور یکی از کاربران این شبکه اجتماعی است، ابزار رضایت و خشنودی کرده است.

این عکس بیش از ۵ هزار لایک دریافت کرده است.

خانم دتلور که در سال ۱۹۳۲ از دانشگاه فارغ التحصیل شد، درست سه سال پیش یعنی در آگوست ۲۰۰۹ به فیس بوک پیوست.

admin-biskoit بازدید : 707 پنجشنبه 09 شهریور 1391 نظرات (0)
admin-biskoit بازدید : 118 پنجشنبه 09 شهریور 1391 نظرات (0)

یک معمار آلمانی این خانه متحرک را طراحی کرده که اگر چه شاید راه حل کاربردی برای خانه‌دار شدن نباشد اما شاید حداقل چند ساعتی خوابیدن در آن، رویای خانه‌دار شدن را از سر بپراند.

در دنباله مطلب...

admin-biskoit بازدید : 91 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (1)

حواست کجاست داره میریزه!!!

216948 516446351714124 740779907 n

 

آخه فکر کردی ما بیسکویتی ها فیگور تخیلی تو رو باور میکنیم؟!

خواب دیدی خیره!!!

admin-biskoit بازدید : 115 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)

 

طرف دندونش درد می کرده میره دکتر میگه:

همه رو بکش بجز اونی که درد می کنه !

دکتر میگه چرا ؟
میگه: بذار مثل سگ تنها بمونه !

 

ادامه در دنباله مطلب...

admin-biskoit بازدید : 92 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)

در این مقاله با ۱۰ زن از بلندقد ترین زن های تاریخ آشنا می شوید …

۱-”سویتلانا سنای”، زن هندی است که ۲۱۹ سانتی متری قد دارد و با مرد ۲۰۴ سانتی متری ازداوج کرد.

۲-”مالگورزاتا دایدک” از بازیکنان مشهور بستکبال بود و در سن ۳۷ سالگی در حالی که ۲۱۹ سانتی متر قد داشت مرد.

۳-”زینب بیبی” از پاکستان که بلندی قد وی منجربه مهاجرتش به انگلیس شده بود، ۲۲۰ سانتی متر قد دارد.

۴-”ماریا ولیشیانا سانتو”، زن برزیلی است که ۲۲۵ سانتی متر قد دارد.

۵-”ساندی آلین” بلند ترین زن آمریکایی است که در سال ۲۰۰۸ با ۲۳۴ سانتی متر قد درگذشت.

۶-”یاو دیفین” از چین ۲۳۷ سانتی متر قد داشت که وی نیز به دلیل بیماری نادر ترشح زیاد هرمون رشد جان خود را از دست داد.

۷-”کاتیلا داویلا رودریگر”، دیگر زن بزریلی است که در سال ۲۰۰۱ با ۲۴۳ سانتی متر قد فوت مرد.

۸-”جین بانفورد” بلندقدترین زن شهروند انگلیسی بود که قد وی ۲۴۴ سانتی متر بود و در سن ۲۸ سالگی درگذشت.

۹-”زینگ جینلیان” یک شهروند کشور چین که به کوتاهی قد معروف هستند، است. وی ۲۴۹ سانتی متر قد داشت که در سن نوجوانی مرد.

۱۰-”ترجنتج کیفر” بلند ترین زن جهان که به دلیل بیمارهای سرطانی در دوران جوانی جان خود را از دست داد. وی با قد ۲۵۶ سانتی متر بلندترین زن جهان در تاریخ بشریت را به خود اختصاص داده بود.

admin-biskoit بازدید : 102 سه شنبه 31 مرداد 1391 نظرات (0)

باور نکردنی است: این آقایان با غرور و افتخار ریش گذاشتند تا در مسابقه ریش و سبیل بروکسل شرکت کنند.

داشتن سیمایی با سبیل های پرپشت، همواره بعنوان مظهری از مردانگی به حساب می آمده است.

دیلی میل : این عکس ها نمونه های بارزی از آرایش ریش و سبیل هستند که اوایل امروز در یک رقابت برای انتخاب بهترین سبیل در بروکسل، پایتخت بلژیک تهیه شده اند.

برنده مسابقه، نجیب زاده ای است که خود را با نام مستعار جف معرفی می کند.

صورت موقر وی با سبیل های آراسته و یکنواخت، به معنای واقعی سبیل، پوشانده شده و تا قسمتی از گونه هایش ادامه دارد، بطوری که تاحدودی ریش و سبیلش با هم یکی شده است.

مدل ریش و سبیل::

قهرمانان پرمو

 

ادامه این مطلب را در دنباله مطلب دنباله کنید...

admin-biskoit بازدید : 113 دوشنبه 30 مرداد 1391 نظرات (0)

در جنوب شرقی آفریفا پرنده بسیار زیبا و بی‌همتایی وجود دارد که بومیان منطقه به آن “توراکو” می‌گویند و کشورهای بوروندی، مالاوی، موزامبیک، زیمبابوه و تانزانیا زیستگاه طبیعی این پرنده به شمار می‌آید.

 

ادامه در دنباله مطلب.....

admin-biskoit بازدید : 122 دوشنبه 30 مرداد 1391 نظرات (0)
admin-biskoit بازدید : 137 جمعه 13 مرداد 1391 نظرات (0)

 

ای گلم لای لای , خوشگلم لای لای غرقه نگاهت....
نور مهتابی , برکه ی آبی /آرزوی دل , چشم سیاهت....
چشم سیاهت , غرقه نگاهت / ابر غمم را , ببارون سر راهت , آی ببارون سر راهت...
هااااااااااااای… / اشک امااااااان ،امان،امـــــــــــان … , شد گل شادی , شد گل شادی...
گریه ی شوق مهربان , تاب و توان , مهر من , جان جهانم
آرزوی دیدنت, خندیدنت , مثله سراب
بی تو دلم , غرق در این , مست و خراب , عزیزم ، مست و خرابه
غنچه ی مهرت خفته یم , بشکفته یم , چون گل پرپر خرابه......

admin-biskoit بازدید : 131 جمعه 13 مرداد 1391 نظرات (0)

بزرگ ترین سازه ماکارونی جهان توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین ساخته شد.

به گزارش آلامتو به نقل از ایسنا، این سازه با ۲۴ متر طول، پنج متر ارتفاع و عرض سه تا ۵٫۵ متر ساخته شد.

مصطفی نصیری اوانکی، دانشجوی رشته معماری مقطع کارشناسی و سرپرست گروه معماران جوان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در خصوص نحوه ساخت این سازه گفت: طراحی این سازه از تیر ماه تا اواخر شهریور سال ۹۰ به طول انجامید و ارائه طرح از مهر تا آبان زمان برد و از دوم آبان تا یازدهم اسفند سال ۹۰ ساخت آن به طول انجامید.

سرپرست گروه بزرگ ترین سازه ماکارونی جهان افزود: برای ساخت این پروژه بیش از ۳۳ هزار متر ماکارونی (۳۳ کیلومتر) به کار رفته که این میزان ۱۸ کیلومتر بیشتر از رکورد جهانی گینس است. هم چنین برای اتصال این سازه ماکارونی از ۷۵۸ عدد چسب استفاده شده است.

وی افزود: وزن کل این سازه ۱۰۳ کیلوگرم بوده و ۷۵ کیلو بار سقف را تحمل کرده است.

بزرگترین سازه ماکارونی جهان
سازه ماکارونی

نصیری اوانکی در خصوص چگونگی ثبت جهانی این سازه در کتاب رکوردهای گینس گفت: خوشبختانه وقتی در سازه های این چنینی در جهان شروع به تحقیق کردیم متوجه شدیم چنین سازه ای تاکنون در دنیا ساخته نشده است؛ به همین دلیل تصمیم گرفتیم از ظریف ترین عنصری مثل ماکارونی، سخت ترین و استوارترین سازه را بسازیم. بعد از ساخت این سازه در مکاتباتی با سازمان جهانی گینس ثبت این سازه را به عنوان بزرگ ترین سازه ماکارونی را درخواست کردیم که مسوولان این سازمان در جواب ما عنوان کردند که اصلاً سرفصل و موضوعی در خصوص بزرگ ترین سازه ماکارونی در این کتاب وجود ندارد و گروه معماران جوان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین اولین گروهی بودند که مسوولان سازمان جهانی گینس را متقاعد کردند تا سرفصلی برای این موضوع تعریف کنند.

نصیری اوانکی ادامه داد: در مکاتبات بعدی قرار شد تا سازمان جهانی گینس کارشناسان خود را برای بازدید و تایید این سازه به ایران بفرستند اما با هماهنگی صورت گرفته از سوی مسوولان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و سازمان جهانی رکوردهای دنیا (گینس) قرار شد تا خود اعضای گروه به عنوان نماینده سازمان گینس با ارسال تمام اسناد و مدارک موجود همچون عکس، فیلم و تاییدیه نامه های سازمان های مورد نظر گینس همچون تاییدیه نامه های استادانی که در این رشته صاحب نظرند، روند ثبت جهانی این سازه در کتاب گینس طی کنند.

سرپرست گروه بزرگ ترین سازه مارکارونی جهان افزود: مسوولان سازمان جهانی گینس در مکاتباتی که با دانشگاه آزاد اسلامی قزوین داشتند از این دانشگاه به دلیل این که سرفصلی جدیدی را به کتاب گینس اضافه کردند تقدیر و تشکر ویژه ای و اعلام کردند تا ماه سپتامبر مراحل ثبت جهانی سازه در کتاب رکوردهای گینس به پایان می رسد و گواهی نامه این رکورد به مسوولان ایرانی اعلام وارسال خواهد شد.

بزرگترین سازه ماکارونی جهان

نصیری اوانکی به کاربردهای چنین سازه هایی در پروژه های عمرانی اشاره کرد و گفت: با طراحی و سـاخت چنین سازه ای می توانیم پیش زمینه ای از سازه های فلز آلومینیوم را در پروژه های عمرانی بسازیم. اگر اندازه این سازه را با فلز آلومینیوم ۲۰ برابر کنیم از نظر وزن بسیار سبک و بسیارمقاوم و قابل انعطاف خواهد شد و می توان از این فلز که از نظر ساختار شباهت بسیاری به ماکارونی دارد، استفاده کرد.

وی در پایان از حمایت های ویژه دکتر موسی خانی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین از ساخت این سازه تقدیر کرد و گفت: ریاست دانشگاه در بازدید های مسوولان عالی رتبه کشور از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین بازدید از سازه ما را در دستور کار قرار داد که این بازدیدها برای اعضای تیم ما باعث دلگرمی و ایجاد انگیزه می شد. هم چنین جا دارد از دکتر مانی شریفی، مدیرکل مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، مهندس غیاثوند، مهندس گمرکچی از کارکنان مرکز رشد واحد های فن آور دانشگاه تقدیر و تشکر کنم.

شایان ذکر است، بسیاری از مسوولان در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین از ساخت بزرگ ترین سازه ماکارونی جهان در این دانشگاه ابراز شگفتی کرده اند.

admin-biskoit بازدید : 144 جمعه 13 مرداد 1391 نظرات (0)

این انگشتر چندی پیش به عنوان نفیس ترین اثر هنری-معنوی ثبت ملی شد. «جنگی » سازنده این انگشتر که در رکاب این انگشتر طرحی را از تابلوی «یا ضامن آهو» استاد فرشچیان الهام گرفته و آن را به صورت برجسته قلم زنی کرده است؛ می گوید:«در سراسر جهان تاکنون این گونه روی رکاب یک انگشتر کار نشده است و هیچ موزه ای نیز مشابه چنین اثری را ندارد.»

او درباره جزئیات این انگشتر می گوید: «نگین انگشتر، فیروزه است و وزنی حدود ۱۴گرم دارد، درباره قیمت آن هم کارشناسان هنوز قیمت دقیقی را برآورد نکرده اند اما حداقل قیمتی که برای انگشتر در نظر گرفته شده، ۸۰ میلیون تومان است.»

 

برای مشاهده ادامه این مطلب دنباله مطلب را دنبال کنید.

admin-biskoit بازدید : 121 جمعه 13 مرداد 1391 نظرات (0)

ماهی‌های سالمون هر سال برخلاف جریان رودخانه بروکس شنا می‌کنند و از آبشارهای پله‌ای آن به بالا می‌پرند تا در بالادست رودخانه تخم‌ریزی و تولید مثل کنند، اما شکارچیانی مانند این ماده خرس در انتظارشان نشسته‌اند.

سزار اریستیگویتا، عکاس این عکس می‌گوید: «این خرس ماده ۶٫۵ ساله چند روزی بود که در اطراف رودخانه پرسه می‌زد، گویا منتظر بود ماهی‌های سالمون سفر سالانه خود را آغاز کنند. در صبح روزی که این عکس را گرفتم، ماهی‌های سالمون شروع به حرکت در جهت مخالف کردند؛ خرس هم روی صخره‌ای در میان رودخانه رفت، در این وضعیت غیرعادی نشست و خیلی زود اولین ماهی خود را شکار کرد».

admin-biskoit بازدید : 132 چهارشنبه 11 مرداد 1391 نظرات (0)

بیسکویت.کام:

در طراحی و ساخت مجتمع مسکونی نیاوران که حاصل ذوق و هنر مهندس معمار خوش ذوق ایرانی آقای محمد رضا نیکبخت است، حتی یک درخت قطع نشده است. طراحی این مجتمع به گونه ای بوده است که به محیط طبیعی پیرامون خود آسیبی نزده و زندگی شهری با کمترین صدمه به محیط طبیعی پیرامون خود وصل شده است.



جای تبلیغات شما!!!

عینک فوق العاده جدید با طراحی مدرن ، طراحی فوق العاده برای سال 2012 .جذابیت و زیبایی حق شماست .همان را انتخاب کنید که شایسته شماست

روش خرید : 1 - سفارش کالا 2 - تحویل کالا درب منزل 3 - پرداخت هزینه

 
 
 

تعداد صفحات : 24

درباره ما
Profile Pic
به نام یکتای جان آفرین.. سلام. به قول دوست عزیزی خندیدن هنریست و خنداندن هنری والاتر . پس در زندگی سعی کنید یا بخندید یا خنداندن را رواج دهید... و ما نیز گروه دوم را انتخاب کردیم.... خنداندن دیگران و سعی کردیم با این روش سختی های زندگی را از دور کنیم یا حداقل وقتی به ما سر میزنید یک لبخندی در صورت شما برق بزند...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وقتی که وارد بیسکویت دات کام میشوید ....
    عضویت بیسکویتی

    برای شرکت در فعالیت های گروهی , شرکت در مسابقات , ارسال مطالب , نویسنده شدن , رقابت های گروهی, حتما حتما ثبت نام کنید

     

    جای تبلیغ شما!!!
    حمایت از كودكان مبتلا به سرطان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 692
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 208
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 132
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 285
  • بازدید ماه : 599
  • بازدید سال : 4,894
  • بازدید کلی : 139,369